ניהול קמפיין ממומן בגוגל (PPC)

מדי יום מיליוני אנשים מחפשים בגוגל אחרי שירותים, מידע, מוצרים או כל דבר שהם צריכים מענה אליו, הצגת מודעות הפרסום עוזרת לעסקים אלו לקבל חשיפה רבה מאוד ללקוחות פוטנציאלים ע”י ניהול קמפיין מקצועי ומקיף והצגת המודעות של העסק בתוצאות החיפוש של גוגל.
ניהול קמפיין ממומן בגוגל דורש ידע רב וניסיון, ידע בניהול תקציבים וידע במערכות של גוגל על מנת למקסם את תוצאות הקמפיין.
אצלנו בחברה אנחנו נבנה עבורכם בניית תוכנית אסטרטגית המורכבת מיצירת קמפיינים המותאמת לכל מטרה.
הגדלת לידים/טלפונים/ביקורים/וחשיפה היא חלק מהדי אין איי שלנו.
חברתנו היא מוסמכת של Google Partneאשר מעידה שהסוכנות שלנו הוכיחה מיומנות ומומחיות בניהול קמפיינים בגוגל, ניהול תקציבים גדולים, והבאה לשיפור ניכר בביצוע ההכנסות של העסקים ובחשיפתם .

מה אנחנו מספקים ללקוחות שלנו בניהול קמפיין ממומן בגוגל?

לוגו מיקוד מדויק לקהל יעד

מיקוד מדויק לקהל היעד

מודעות הפרסום יופיעו רק לקהל היעד הרלוונטי שמחפשים או צריכים את השירות שלכם.

מעקב ומדידת ביצועי קמפיין

ניתוח אופטימלי מקצועי ויסודי של הקמפיין שלכם על מנת למקסם את תקציב הפרסום שלכם בגוגל שיניב יותר תנועה לעסק שלכם.

תמונה של אינטרנט ומחשב

תוצאות מיידיות

פרסום והרצה של קמפיינים ממומנים בגוגל מורגשות באופן מידי ופניות מלקוחות פוטנציאלים לעסק לא מאחרות לבוא, השינוי של העסק אצלנו מתחיל באותו יום!

ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל עם תוצאות מובטחות

ניהול קמפיינים ממונים בגוגל נחשב לתחום נגיש לכל אחד ואחת שרוצה לפרסם את העסק שלו במערכות הפרסום של גוגל (google ads)  ולקבל חשיפה מהגולשים אשר רוצים למצוא בדיוק את מה שהם מחפשים, נשמע פשוט ? אז זהו שלא, דווקא בגלל שהשוק בgoogle ads הוא גדול וכל אחד ואחת יכולים לפרסם שם נדרש חברה מנוסה יציבה וותיקה אשר תניב לעסק שלכם ביצועים ותוצאות הרבה יותר טובות, קמפיין איכותי וביצועים מעולים אשר יגרמו לכם להריץ קמפיינים בעלויות נמוכות והחזר השקעה טוב יותר עבר הקמפיין שלכם.

חלק מאפשרויות הפרסום שגוגל מציע

פרסום בגוגל ברשת החיפוש

כאשר גולשים מחפשים בגוגל אחרי מוצר או שירות מסוים, גוגל מאפשרת למפרסמים להציג מודעות פרסום(מודעה) רק עבור הערך שהגולש מחפש ושיש בו צורך. גוגל לא תגבה כסף עבור הצגת המודעות או חשיפתם ברשת החיפוש אלה תחייב רק ע”י לחיצה של הגולש על המודעה הממומנת- בשפה המקצועית פעולה זאת נקראת PPC-pay per click (תשלום לפי קליק) .
אפשרות פרסום זאת מצוינת לבעלי עסקים שרוצים להציג את המוצר שלהם/השירות לגולשים פוטנציאלים שההקלקה שלהם על המודעה בסופו של דבר תהפוך לליד ואז לרכישה.

פרסום בגוגל שיווק מחדש (Remarketing)

קמפיין שיווק מחדש בגוגל הוא קמפיין אשר מאפשר לנו לבצע מעקב אחר הגולשים שביצעו בעבר רכישות/אינטראקציה עם העסק שאנחנו מקדמים.
אפשרות פרסום זאת תעזור לנו “לעקוב” אחר הגולשים שביצעו בעבר אצלנו סוג של אינטראקציה או רכישה ותעזור לנו להציג להם מודעות(באנרים) של העסק ברחבי הרשת על מנת שיחזרו לרכוש מאתנו גם בעתיד.

לוגו גוגל שופינג

ניהול קמפיין פרסום בגוגל שופינג (Google shopping)

קמפיין גוגל שופינג הוא קמפיין אשר נותן הזדמנות פרסום עבור אתרי מסחר לפרסם הודעות של מוצר מסוים ברשת החיפוש של גוגל תוצאות החיפוש יכילו לרוב תמונה של המוצר את המותג שלה ואת המחיר.
היתרון בקמפיין זה הוא קודם כל שזה עדיין תוצאה ברשת החיפוש של גוגל דבר אשר נותן ערך לחיפוש שהגולש מחפש.
יתרון נוסף זה שהוא מופיע תמיד בראש התוצאות דבר אשר מבטיח לנו חשיפות איכותיות.
והיתרון האחרון הוא שהקמפיין נותן לגולש לראות את המוצר וככה לגרום לו לדעת האם הוא באמת צריך את המוצר או לא לפני שהקליק עלינו.

 

פרסום בגוגל ברשת המדיה

ניהול קמפיין ברשת המדיה היא עוד דרך של המפרסמים להגיע למספר גדול יותר של לקוחות פוטנציאלים בעזרת הצבת המודעות כבאנרים ברחבי הרשת ובאתרי אינטרנט מובילים.
המערכת עובדת לפי פילוח של תחומי עניין, מיקום גאוגרפי, מין ועוד …
המערכת תתאים את עצמה בצורה אוטומטית לפי הרגלי הגלישה של הגולש ובהתאם לאתר שהוא גולש ממנו.
ניהול קמפיין ברשת המדיה היא הזדמנות גדולה להגדיל את החשיפה של העסק שלכם אל מחוץ לרשת החיפוש של גוגל והגדלת המודעות של המותג ברחבי הרשת.

בין לקוחתנו.

לוגו של נוקאאוט סלידר בורגר
לוגו שחור לבן מינה טומיי

רוצים גם להפוך להצלחה ברשת?

בואו נדבר

השאירו פרטים וזמן נוח לשיחה ואנחנו ניצור קשר

ללא התחייבות 

פרטי התקשרות
סוג השירות שמעניין אותכם
בחירת תאריך ושעה מועדפים לשיחה חוזרת או לחץ על הבא