פרסום ממומן בגוגל לעסקים בחיפה

עם השנים הפרסום באינטרנט מתגבר מיום ליום, והרבה עסקים מבינים שאם הם רוצים להגדיל את מספר הלקוחות של העסק, עליהם להתחיל לפרסם את העסק ברשת האינטרנט.

לפרסום ברשת האינטרנט, בפלטפורמות כמו גוגל ופייסבוק, יש יתרון משמעותי על פני הפרסום המסורתי, בפרסום זה ניתן למקד אותו לאזור גיאוגרפי ספציפי, ולקהל לקוחות ממוקד, אשר יש סיכוי גבוה יותר שיהפוך ללקוח.

לוגו מיקוד מדויק לקהל יעד

מיקוד מדויק לקהל החיפאי

מודעות הפרסום יופיעו רק לקהל היעד הרלוונטי שמחפשים או צריכים את השירות שלכם באזור חיפה.

מעקב ומדידת ביצועי קמפיין ממומן בגוגל ופייסבוק

ניתוח אופטימלי מקצועי ויסודי של הקמפיין שלכם על מנת למקסם את תקציב הפרסום שלכם בגוגל שיניב יותר תנועה לעסק שלכם.

תמונה של אינטרנט ומחשב

תוצאות מיידיות לפרסום הממומן

פרסום והרצה של קמפיינים ממומנים בגוגל מורגשות באופן מידי ופניות מלקוחות פוטנציאלים לעסק לא מאחרות לבוא, השינוי של העסק אצלנו מתחיל באותו יום!

ראשית, מה זה קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל זה כאשר בעל עסק משלם לגוגל עבור כל הקלקה של המודעות שלו אשר מופיעה בתוצאות החיפוש, היתרון הוא שהתשלום בפועל הוא על כל הקלקה על המודעה, ובמידה ולא הקליקו על המודעה, המפרסם לא ישלם לגוגל עבור הופעת המודעה.

את המודעות הממומנות  ניתן לראות בראש דף תוצאות החיפוש, כאשר התחומים תחרותיים לרוב ארבע המודעות הראשונות יהיו ממומנות.

בסמוך לכל מודעה יופיע הכיתוב “מודעה” ולצידה המודעה עם כותרת ותיאור השירות / מוצר.  חשוב לציין שגוגל מאוד מקפידים להציג ללקוח את המודעה הרלוונטית ביותר עובר שאילתת החיפוש של הלקוח.

מדוע כדאי לבעלי עסקים בחיפה לפרסם פרסום ממומן בגוגל ופייסבוק?

כאשר מדובר בעסק נותן שירותים, ישנה חשיבות רבה למיקוד גיאוגרפי של הפרסום, זהו פרסום שיגיע לקהל היעד הרלוונטי עבור המפרסם.

לעסקים נותני שירותים באזור חיפה (לרוב הם יתנו שירות לכל הערים באזור חיפה והקריות) ע”י הקמה נכונה של הקמפיין ניתן למקד את הצגת התוצאות לאזור גיאוגרפי מצומצם ואפילו לשלוט אם המודעה תוצג רק לתושבי חיפה ו-או גם למי שמבקר באזור.

נותני שירותי כגון מנעולנים, חשמלאים, עורכי דין באזור חיפה יוכלו להציג מודעות ממומנות בגוגל ופייסבוק ללקוחות הזקוקים לשירות שלהם ונמצאים סמוך לאזור הפעילות שלהם.

פרסום בגוגל שיווק מחדש (Remarketing)

קמפיין שיווק מחדש בגוגל הוא קמפיין אשר מאפשר לנו לבצע מעקב אחר הגולשים שביצעו בעבר רכישות/אינטראקציה עם העסק שאנחנו מקדמים.
אפשרות פרסום זאת תעזור לנו “לעקוב” אחר הגולשים שביצעו בעבר אצלנו סוג של אינטראקציה או רכישה ותעזור לנו להציג להם מודעות(באנרים) של העסק ברחבי הרשת על מנת שיחזרו לרכוש מאתנו גם בעתיד.

לוגו גוגל שופינג

היתרונות של עסק חיפאי בקידום אורגני:

לרוב התחרות העיקרית היא על מילות החיפוש הכלליות, למשל מנעול או עורך דין שירצה לקדם את העסק שלו בצורה אורגנית, יצטרך להשקיע סכומים גבוהים כדי להופיע בדף הראשון של תוצאות החיפוש, לעומתו מנעול שרוצה לפרסם את עצמו בחיפה, או באחת מערי הקריות יגיע בזמן קצר יותר לדף התוצאות הראשון.

למה כדאי לבעלי עסקים בחיפה לנהל את הקמפיינים שלהם בסוכנות דיגיטלית מהאזור?

אנו סוכנות קידום אתרים ושיווק דיגיטלי הממוקמת באזור חיפה והקריות ונותנת שירות לעסקים רבים באזור חיפה והגליל.
למרות שבשיווק דיגיטלי, לרוב אין חשיבות למיקום הסוכנות פרסום, אולם יש חשיבות רבה ליחס האישי וההיכרות האישית של בעל העסק עם עובדי החברה.
אנו נדאג להיפגש עם כל לקוח באזור חיפה, הקריות והגליל, להכיר את העסק שלו, ואת המטרות שלו, ולהציע עבורו את חבילת הפרסום הרלוונטית ביותר.

בנוסף, יש לנו היכרות רבה עם עסקים רבים באזור, ואפילו את התחרות הקיימת בקרב מקצועות מסוימים באזור ואפילו מכירים את מילות המפתח שיש לפרסם עבורם, וגם את אלו שיש להימנע מהן בפרסום.

בנוסף, כסוכנות פרסום דיגיטלית היושבת בצפון הארץ, עלויות התפעול שלנו נמוכות יותר ולכן נוכל להציע את השירות שלנו במחיר שווה לכל כיס, אשר יהיה כדאי גם לעסקים קטנים עם תקציב פרסום נמוך.

ודבר אחרון, אנחנו מעסיקים קמפיינרים, מעצבים גרפיים ובוני אתרים אשר מתגוררים באזור חיפה והצפון, וכך הבחירה שלכם בנו, עוזרת לנו לקדם ולתמוך בתושבי האזור.

מה עדיף קידום ממומן או קידום אורגני לעסקים בחיפה?

התשובה: תלוי במטרות העסק ותקציב העסק?
יתרונות קידום ממומן: עסק שיבחר בפרסום ממומן יוכל בטווח זמן קצר מאוד לראות תוצאות ולקבל לקוחות חדשים ממסע הפרסום.

חסרונות הפרסום הממומן: עם סיום הפרסום, זרם הלקוחות יעצר מיידית.

יתרונות קידום אורגני: קבלת לקוחות באופן, שבשלב מסוים יגיעו באופן טבעי, ללא תלות בפרסום של העסק.

חסרונות הקידום האורגני: באופן כללי בקידום אורגני מתחילים לראות תוצאות רק מספר חודשים לאחר התחלת התהליך.

פרסום לעסקים בפייסבוק

האם מומלץ לבעל עסק לפרסם את עצמו בגוגל ופייסבוק?

היום הידע זמין ונגיש לכל, וכל אחד יכול להתחיל לפרסם אחרי לימוד קצר, אולם לכל אחד יש את המומחיות שלו, ואנו נמליץ לכל אחד להתמקד במה שהוא טוב.

לפתוח קמפיין פרסום ולראות את המודעות זה דיי פשוט וקל, השאלה האם תציג את המודעות לקהל הרלוונטי עבורך?
וגם אם כן, מה העלות אשר תשלם עבור כל לקוח?

כמו כן בפלטפורמות מסוימות, בעיקר בפייסבוק, לעיתים ניתן לעשות טעות שתביא לחסימת האפשרות לפרסם את העסק.

אלו השאלות החשובות שיש לשאול ואנו נשמח לתת את השירות ממקצועני פרסום אשר יודעים להביא תוצאות איכותיות במחיר המשתלם ביותר בטווח הקצר והארוך!

בניית אתרי אינטרנט לעסקים בחיפה:

חלק ממעטפת שרותי הפרסום שלנו, אנו מציעים גם שירותי בניית אתרים לעסקים הבוחרים לפרסם אצלנו.

אנו נשב ביחד איתכם ולאחר אפיון האתר וצרכי העסק נקים עבורכם אתר אינטרנט, עם תשתית לקידום אורגני, אשר ישמש ככרטיס ביקור דיגיטלי עבור העסק שלכם וכמובן אתר זה ישמש גם להקמת עמודי נחיתה עבור הקמפיינים הממומנים שנריץ עבור העסק שלכם.

במידה ותרצו שירותי בניית אתרים ו-או אחסון אתרים נשמח לתת לכם חבילת פרסום כוללת לעסק הכוללת אחסון אתר, הקמת אתר, והקמת קמפיינים ברשת החיפוש של גוגל, פייסבוק ובאינסטגרם.

בניית אתרי אינטרנט לעסקים
שובר פרסום בגוגל לעסקים

בונוס: שובר פרסום בגוגל בסך 1,500 ש"ח לבעלי עסקים בחיפה והקריות:

כסוכנות פרסום מוסמכת “גוגל פרטנרס” נשמח להעניק למפרסמים חדשים בגוגל שובר פרסום בסך 1,500 ש”ח, לכל מפרסם שהוציא לפחות 1,500 ש”ח לפרסום בגוגל.

(*זוהי הטבה מגוגל, וגוגל רשאים לשנות אותה בכל עת)

אז למה אתם מחכים?
התקשרו עכשיו לגליל אונליין – חברת הפרסום שלכם בחיפה והקריות והעסק שלכם יתחיל לקבל לקוחות חדשים!

טיפים לקידום אתרים בחיפה:

עסק הממוקם בחיפה שירצה לראות הופעה של האתר שלו בדף הראשון של תוצאות החיפוש יצטרך להשקיע בקידום אתרים מקצועי להקציב לכך לפחות שישה חודשים, בהם הוא יפרסם מאמרים עם תוכן רלוונטי לגולשים שיספרו על העסק שלו, תוך כדי הדגשה של אזורי הפעילות של העסק.

למשל חברתנו שהיא סוכנות לשיווק דיגיטלי המתמקדת בלקוחות מאזור חיפה והקריות, לאחר ביצוע מחקר מילות מפתח הנושא פרסום דיגיטלי, נפרסם באופן קבוע מאמרים רלוונטיים  לגולשים שלנו בהתאם לאזורי הפעילות (לפחות שני מאמרים בחודש), למשל:

קידום אתרים אורגני לעסקים בחיפה.
סוכנות לשיווק דיגיטלי בחיפה והקריות.

חברת פרסום לעסקים קטנים בחיפה.

פרסום ממומן בפייסבוק לבעלי עסקים בחיפה.

בניית אתרי אינטרנט לעסקים בחיפה והקריות.

סוכנות מומחי פרסום בגוגל בחיפה.

אולם חשוב להבין, שככל שהזמן עובר האלגוריתם של גוגל משתכלל והוא יודע לזהות תוכן איכותי ורלוונטי לשאילתת החיפוש של הגולש, יש להימנע מלפרסם תוכן לא איכותי שחוזר על עצמו, וכמובן להימנע מפרקטיקות קידום ישנות שהתמקדו בפחות תוכן איכותי ויותר בדחיסת מילות מפתח לקידום.

בין לקוחתנו.

לוגו שחור לבן מינה טומיי

רוצים גם להפוך להצלחה ברשת?

בואו נדבר

השאירו פרטים וזמן נוח לשיחה ואנחנו ניצור קשר

ללא התחייבות 

פרטי התקשרות
סוג השירות שמעניין אותכם
בחירת תאריך ושעה מועדפים לשיחה חוזרת או לחץ על הבא