שיווק ברשתות החברתיות

שיווק ופרסום ברשתות החברתיות הפכו לחלק מהותי בתהליך השיווק של חברות ואירגונים רבים. שיווק ברשתות החברתיות זו פלטפורמה מצוינת לבעלי עסקים לחשוף את המוצר שלהם או את השירות שהם מציעים לפלח רחב מאוד של אנשים.
חלק גדול מבעלי העסקים הבינו את הפוטנציאל הענק שיש לרשתות החברתיות להציע והיום יותר ויותר בעלי מקצוע רוצים להיכנס לעולם הרשתות החברתיות ולנסות להגיע לכמה שיותר אנשים ולהגדת החשיפה והלידים שלהם.
יותר ויותר אנשים נמצאים ברשתות החברתיות ועל מנת להשיג תוצאות איכותיות בקמפיינים השונים יש צורך בידע ובהבנה של המערכות השונות.
אצלנו בחברה אנחנו נעזור לעסק שלכם להיות מקודם בצורה איכותית ברשתות השונות.

מה אנחנו מספקים ללקוחות שלנו בקידום ברשתות החברתיות?

לוגו מיקוד מדויק לקהל יעד

חשיפת המותג

אנחנו נעזר לכם לקדם את העסק שלכם ולחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים עם קרייאטיב מותאם ותוצאות מובטחות

גידול במכירות

הצוות שלנו ישתמש בכלים ובמערכות מתקדמות על מנת ליצור פעילות ברשתות החברתיות שתעזור ותגדיל את המכירות שלכם

תמונה של אינטרנט ומחשב

ניתוח ביצועים

הצוות שלנו יחקור וינתח בדרך קבע את ביצועי הקמפיין ברשתות החברתיות לצורך שיפור וייעול

אפשרויות הפרסום ברשתות החברתיות

פרסום בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והפופולארית בעולם, למעלה מ6 מיליון ישראלים משתמשים יום יום ברשת החברתית הגדולה ומבצעים בה אינטראקציות רבות.
תחום הפרסום בפייסבוק הוא מהגדולים בעולם ביחד עם גוגל ונותן ערך נוסף למפרסמים ובעלי העסקים להגיע לקהל יעד רחב יותר ומדויק יותר.
פייסבוק מאפשרת למפרסמים ובעלי עסקים לטרגט באופן מתקדם ומדויק את קהל היעד של הקמפיין מה שגורם לנו להיות מדויקים יותר במכירת המוצר או השירות שלנו רק לקהל יעד שאנחנו יודעים בוודאות שהוא יכול להפוך לליד שלנו ואז לרכוש מאיתנו.
אנו בחברה נבצע עבורכם אסטרטגיה שיווקית מדויקת בפייסבוק, נבחר קהל יעד מתאים ונעקוב שלב אחרי שלב לאורך כל הקמפיין ונבצע שיפורים למקסום תוצאות הקמפיין.

לוגו קאנבה דף פייסבוק

ניהול עמודי פייסבוק

יותר ויותר חברות ואירגונים מבינים את הכוח והחשיבות שיש לפייסבוק להציע.
פייסבוק מאפשרת לנו להיות באינטרקציה עם הלקוחות שלנו כמעט באופן יום יומי, החל מפוסטים ועד הצגת מודעות ותמונות.
אחד הדברים החשובים ביותר לעסק הוא להציע מענה ורושם ללקוחות שלהם ואין דרך טובה יותר מאשר דרך דף פייסבוק מנוהל ומתוחזק היטב.
בדף הפייסבוק של החברה שלכם זה המקום לעלות פוסטים בנושא המוצר שלכם, ערך לגבי העסק שלכם, לענות לביקורת של הגולשים ואפילו לאתגר אותם בפעילויות שונות ומגוונות.
חברה אשר מעניקה ללקוחות שלה קשר ישיר בונה סביבה קהילה שעוקבת ומתעניינת בעסק ולבסוף גם רוכשת את המוצרים והשירותים שלה.

פרסום וניהול עמודי אינסטגרם

אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם היא רשת אינסטגרם ששייכת גם היא לפייסבוק. הרשת פופולרית במיוחד בקרב הקהל הצעיר ומושכת אחריה גם ידוענים, ספורטאים וחברות מסחר רבות.
הקמפיינים באינסטגרם מאופיינים בעיקר באופן ויזואלי המכיל תמונות וסרטונים ובפלטפורמת הסטורי שלהם.
מערכת הפרסום של אינסטגרם פועלת דרך מערכת הפרסום של פייסבוק ככה שאפשר לשלב בעסק את קמפיינים משולבים בשני הרשתות דבר אשר יגרום לתנועה וחשיפה גדולה יותר של העסק שלכם.

לוגו קאנבה אינסטגרם
לוגו וויז

פרסום בוויז

נכון מאוד, פרסום בWaze. בשנים האחרונות זכתה אפליקציית הניווט הפופולארית Waze בחשיפה רבה  בעקבות הנוחות בשימוש בה, הזמינות שלה ועצם זה שהיא חינמית לגמרי.
כיום משתמשים בWaze מיליוני משתמשים ברחבים העולם אשר נחשפים אליה באופן יום יומי, אם זה בנסיעה הביתה, לעבודה, למסעדה, לנמל התעופה או לכל מקום אשר התוכנה תוכל לנווט אותנו.
אז איך הפרסום נכנס לפה?
בעזרת יוזמה חדשה שהחברה עשתה אפשר כיום לפרסם בWaze את העסק שלכם במיקום מדויק על המפה, באמת על המפה.
כיום נהגים ונוסעים ברכב יוכלו להיחשף לעסק שלכם שנמצא באזור שאליו הם נוסעים או מנווטים, את זיהוי העסק יוכל הנהג או הנוסע לראות דרך הלוגו של העסק שיופיע על המפה, דרך באנרים פרסומיים שיופיעו על המפה ודרך “סיכה” של Waze כדי לוודא שהלקוחות הפוטנציאלים יהיו מודעים וחשופים לעסק שלכם אפילו שהם לא חיפשו אותו במפורש בתוכנה.
בכל פעם שנהג פוטנציאלי יהיה בקרבת העסק שלכם Waze יקפיץ את העסק או המודעה שלכם.

בואו נדבר

השאירו פרטים וזמן נוח לשיחה ואנחנו ניצור קשר

ללא התחייבות 

פרטי התקשרות
סוג השירות שמעניין אותכם
בחירת תאריך ושעה מועדפים לשיחה חוזרת או לחץ על הבא