6 יתרונות בעבודה עם חברת פרסום מוסמכת Google partner

אחת משיטות הפרסום והשיווק הדיגיטלי הפופולריות ביותר היא – תשלום פר קליק (PPC). זו שיטה שמשתמשת בפלטפורמת Google Ads כדי להריץ קמפיינים פרסומיים בתשלום במטרה להגיע לקהל היעד המדויק. חברות מוסמכות גוגל פרטנר מומחיות ביישום ותפעול פלטפורמה זו.

כדי למקסם את ההשקעה בפרסום ושיווק של העסק שלכם, חשוב תמיד לעבוד עם חברה מוסמכת גוגל פרטנר.

 

מה זה גוגל פרטנר?

חברות פרסום ושיווק דיגיטלי רבות חולקות עם לקוחותיהן את ההסמכות השונות שלהן, מפני שאלה מאמתות את היכולת שלהן לפעול למענם בצורה הטובה ביותר.

אחת ההסמכות שאתם רוצים לראות אצל חברה כזו היא תג של גוגל פרטנר. תג זה מעיד על שותפות מוסמכת של גוגל.

אז מה המשמעות של גוגל פרטנר?

ראשית, חשוב להבין את Google Ads, פלטפורמה שבה משתמשים להרצת קמפיינים של PPC (זוכרים? תשלום פר קליק). מדובר בפרסומות בתשלום שמופיעות בראש רשימת התוצאות בגוגל.

זוהי שיטה מצוינת למשוך לידים חדשים לעסק שלכם.

כשחברת פרסום ושיווק נעשית מומחית ל-Google Ads, היא יכולה לקבל את ההסמכה של גוגל פרטנר, וזה גם אומר שהיא מעודכנת במילה האחרונה ויכולה לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

הנה 6 יתרונות של עבודה עם חברה מוסמכת גוגל פרטנר:

1. גוגל פרטנר זו מומחיות

כשאתם משקיעים כסף ב-PPC, אתם רוצים לעבוד עם חברה שתביא לכם את התוצאות הכי טובות. כך תוכלו למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI) שלכם ולייצר קמפיין רווחי ככל האפשר.

חברה מוסמכת גוגל פרטנר תוכל להריץ עבורכם קמפיין כזה. ההסמכה אומרת שיש לה ניסיון עם Google Ads וכן צוות שהוכשר לעבודה עם הפלטפורמה הזו. אתם בעצם משתפים פעולה עם סוכנות שמכירה את כל הפרמטרים הנחוצים לקמפיין מוצלח.

חשוב תמיד לעבוד עם חברה שיודעת יותר ממה שנחשב לסטנדרט, כדי שתוכלו למקסם את ה-ROI של הקמפיינים שלכם.

2. נשארים מעודנים כל הזמן

עולם הדיגיטל מתפתח ומשתנה ללא הרף. חשוב לעקוב אחר השינויים האלה כדי להפיק את המרב מתוכנית השיווק שלכם. אתם רוצים להשתמש בשיטות העדכניות ביותר.

כשאתם עובדים עם חברה מוסמכת גוגל פרטנר, אתם נשארים מעודכנים בכל השינויים האחרונים, כל הזמן. גוגל דורשת מהשותפים שלה ללמוד כל הזמן את השינויים שנכנסים. חברות מוסמכות נדרשות להיבחן בבחינות הסמכה מחדש כדי לוודא שהן בקיאות במידע המעודכן ביותר.

בנוסף, גוגל מסייעת לחברות אלה על ידי מתן הכשרה, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמידע המעודכן מגיע ישירות מהמקור. חשוב מאוד שחברה תהיה מעודכנת בכל מה שחדש כדי לספק לכם את הקמפיין הטוב ביותר. גוגל מוודאת שזה יקרה.

יתרה מזאת, אם חברה אינה מעדכנת את הידע שלה, היא כבר לא יכולה להיות חלק מגוגל פרטנר.

3. כשהפה והלב שווים

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לחפש בחברה הוא שהם עושים את מה שהם מטיפים לו. אם חברה עומדת למכור לכם משהו כמו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) או PPC, אתם רוצים לראות שהיא אכן משתמשת בשיטות אלה בעצמה.

כשאתם עובדים עם חברה מוסמכת גוגל פרטנר, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא משתמשת ב-PPC בעצמה. היא צריכה כל הזמן להתאמן על שימוש בשיטת פרסום זו כדי להציע דרכים חדשות וחדשניות לשיפור הקמפיינים של לקוחותיה. גוגל דורשת מחברות אלה לתרגל ולבדוק שיטות חדשות כדי לעקוב אחר השינויים.

חברות מוסמכות גוגל פרטנר יוצרות כל הזמן מודעות PPC ומשתמשות במילות מפתח שונות כדי לראות אילו פועלות בצורה הטובה ביותר. המטרה שלהן היא להבין כיצד לשפר קמפיינים של PPC עבור לקוחותיהן.

הסמכה של גוגל פרטנר מבטיחה שאתם עובדים עם חברה בעלת ניסיון וידע רב, שיכולה לספק לכם קמפיינים משכנעים ומשפיעים ביותר עבור העסק שלכם.

4. שירות מעל הכל

גוגל מבטיחה שחברות מוסמכות גוגל פרטנר מספקות שירות מעולה. כדי להישאר בתוכנית, חברות צריכות לשמור על תקני גוגל ולספק שירות מצוין ללקוחותיהן באופן מתמשך.

כשאתם עובדים עם חברה מוסמכת גוגל פרטנר, אתם יכולים להיות רגועים שתקבלו את רמת השירות הגבוהה ביותר.

5. גישה אקסלוסיבית לבטא פיצ'רים

לגוגל יש בטא פיצ’רים (תכונות) רבים שהיא בודקת לפני שהיא נותנת לציבור גישה אליהם. פיצ’רים אלה הם בדרך כלל העדכונים האחרונים לפלטפורמת Google Ads שלה.

כשאתם עובדים עם חברה מוסמכת גוגל פרטנר, יש לכם גישה אקסלוסיבית אליהם. החברה יכולה לשלב את אותם בתוכנית השיווק שלכם. זה יעזור לכם להתגבר על התחרות.

הגישה לפיצ’רים החשובים של גוגל היא בלעדית, כך שלחברות שיווק שאינן מוסמכות גוגל פרטנר לא תהיה גישה אליהם.

חשוב שתעבדו עם חברה מוסמכת כדי שתוכלו להנות מהפיצ’רים שגוגל מציעה.

6. עובדים ישירות עם גוגל

הדבר הטוב ביותר בחברות מוסמכות גוגל פרטנר הוא שהן עובדות ישירות עם גוגל. מודעות ה-PPC שלכם מופעלות באמצעות מנוע החיפוש שלה, וכידוע, מדובר במנוע המוביל בעולם לביצוע חיפושים.

לכם, באופן אישי, יהיה קשה לבנות ערוץ תקשורת ישיר עם גוגל. אם אתם נתקלים בבעיות או זקוקים לעזרה, הניסיון ליצור עם החברה קשר יכול להיות מאתגר. ישנם מיליוני עסקים אחרים שמנסים גם ליצור קשר עם גוגל, מה שמקשה עליכם להגיע אליה.

כשאתם עובדים עם חברה מוסמכת גוגל פרטנר, ערוץ התקשורת הישיר עם גוגל קיים עבורכם. גוגל מספקת לחברות אלה צוות משלהן, כך שתמיד יהיה להן למי לפנות.

כשתעבדו עם חברה מוסמכת גוגל פרטנר, תוכלו לבקש ממנה ליצור קשר עם גוגל ​​בנוגע לאופטימיזציה של חשבונכם או לתובנות רלוונטיות בנוגע לקמפיינים שעלו. אותו הדבר נכון גם לגבי בעיות או חששות שעולים, אתם יכולים להיות בטוחים שיש לכם ערוץ ישיר כדי לפתור אותם.

כל ההכשרה של חברה מוסמכת מגיעה מגוגל. כאמור, גוגל מספקת לשותפיה הדרכות שיעזרו להם לשפר את הקמפיינים שלהם ב-Google Ads. חברות אלה כל הזמן מתאמנות על הפיצ’רים העדכניים ביותר וכיצד להשתמש בהם.

כשההכשרה וההסמכה מגיעות ישירות מגוגל, המשמעות היא שאתם מקבלים קמפיין Google Ads טוב בהרבה לעומת אחרים. חברות מוסמכות משיגות ומיישמות את הידע ישירות מהפלטפורמה המארחת את מודעת ה-PPC שלכם.

בשורה התחתונה:

שימוש בחברה מוסמכת גוגל פרטנר תבטיח שתקבלו קמפיין נהדר עם תוצאות מצוינות לעסק שלכם.

גליל אונליין מוסמכת גוגל פרטנר

אנחנו יכולים להבטיח לכם שירות מצוין, ידע מעודכן ביותר ואת כל שאר היתרונות שמגיעים עם הסמכה של גוגל פרטנר.

המטרה שלנו היא שהקמפיין שלכם יהיה מוצלח ככל האפשר.

דברו איתנו - יעוץ ראשוני חינם!

אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בחינם, בטלפון או בפגישה, כדי ללמוד עוד איך אנחנו יכולים לעזור לכם להביא לידים חמים ואיכותיים באופן קבוע.

אל תרשו לעצמכם לפספס הזדמנות לקבל מידע ספציפי על החברה שלכם, התקשרו עכשיו או שלחו לנו מייל ונענה לכם בהקדם:


טלפון: 072-3970184  אימייל: [email protected]

בואו נדבר

השאירו פרטים וזמן נוח לשיחה ואנחנו ניצור קשר

ללא התחייבות 

פרטי התקשרות
סוג השירות שמעניין אותכם
בחירת תאריך ושעה מועדפים לשיחה חוזרת או לחץ על הבא